IMIST


Vue normale Vue MARC vue ISBD

Delighting your customers :

par Owton,, Avril. Collection : Business on a shoestring. Mention d'édition :1st ed. Publié par : A&C Black ([S.l.] ) Détails physiques : 176 p. 17 cm. ISBN :071367542X (paperback); 9780713675429 (paperback). Année : 2007
Tags de cette bibliothèque : Pas de tags pour ce titre. Connectez-vous pour ajouter des tags.
    Évaluation moyenne : 0.0 (0 votes)
Type de document Site actuel Cote Statut Date de retour prévue Code à barres Réservations
Livre La bibliothèque des Sciences Juridiques, Economiques et de Gestion
658.812 OWT (Parcourir l'étagère) Disponible 0000000020151
Total des réservations: 0

The Business on a Shoestring series helps small business owners grow their business imaginatively, effectively and without spending a fortune. Aimed at entrepreneurs with plenty of vision and commitment but not a lot of cash, each book is packed with ideas that really work, real-life examples, step-by-step advice and sources of further information. Your relationship with your customers is probably one of the most important you'll ever have. No business can survive without them, but reaching customers in the first place is a big challenge for small companies. This book offers invaluable advice on: Understanding your customers; Asking for feedback? and learning from it; Creating a customer service strategy; Hiring the right people; Setting up and implementing complaint processes; Adding a personal touch; Being creative?But making sure you can deliver; Learning from your competitors. �

Il n'y a pas de commentaire pour ce document.

pour proposer un commentaire.
© Tous droits résérvés IMIST/CNRST
Angle Av. Allal Al Fassi et Av. des FAR, Hay Ryad, BP 8027, 10102 Rabat, Maroc
Tél:(+212) 05 37.56.98.00
CNRST / IMIST

Propulsé par Koha